Mormor, kompisar, träning

Jaa. Elim berättade ju om dagen lite.. men träffade ju dom där engelska typerna, den ena tjejen heter Anna och är 5 år? Hon klängde på mej heela tiden. Yeey. Den andra tjejen va typ 12 år, och förlåt.. men jag fick världens chock när jag såg henne! Och inte på det posetiva sättet.. "/ haha, och hon va osocial, vägrade snacka svenska fast hon egentligen kunde en del.. så det va rent ut sagt: tråkigt. Aja, sen fick jag träffa lite kompisar iaf (a)
Träning efter kompisar.. vi körde med 94orna och det va jäävligt jobbigt. Iaf fys och kondition grejerna! Det är väldigt stor skillnad på 2 år, för dom va mycket starkare än alla oss. Hehe. Räkna ut att vi gjorde 53 sit ups, 30 upphopp, ca 100 vanliga hopp, 10 armhävningar mm. Gissa om jag har träningsverk?! K



I miss u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0