sista dag som barn

Heluu everbody

Saknat mej? Jävligt dålig uppdatering. Men Elin har typ dataförbud eller jag vet inte, och jag har vart på Långgarn där det inte finns internet. Mamma och pappa pratade i veckan också om mitt bloggande, jag får inte lägga ner för mycket "energi" på det. Därför kommer jag inte kunna skriva lika ofta, eller va inte på datan ofta alls. Kanske en stund varje dag, vet inte riktigt.
Jaa, vad har jag gjort under helgen? Vart på landet. Vart med Sandra, min granne. Idag åt vi på donken som lite firande för mej haha, gjorde nån sorts glassröra med frukt och så. Najs, och jag fick sista boken av Twilight! Buhu, jag kommer tycka alla böcker e skit dåliga sen. Shit vad jag snackar. Men det är så skönt att få skriva av sig. Jag skriver ganska mycket av det jag tänker på här i bloggen. Men inte för privat, namn och sånt i mina texter.. Haha, nu ska jag drömma! K


Jag och söta lillebror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0