Katastrof.

Heej alla. Förlåt för hemskt uppdaterande! Men det har vart Ung08 och jag har vart hemme sent och så, förlåt väldigt mycket.. Elin har iaf skrivit! Och asså omg! Jag måste berätta om kvällen. Det va katastrof, helt ärligt. Det började skit bra, vi var säkert 10-20 st. Vi dansade till artisterna och hade skit kuul. Men sen, vid typ 10 så fick jag skit ont i ögonen. Jag kollade runt? Och alla höll för ögonen! Det sved som fan, och jag kollade upp, för jag trodde det va raketer och det stänkt glöd på alla. Men sen kunde man inte andas.. det va en sorts gas som gjorde så. Och alla började springa! Fatta, det va över 60 0000 personer där. Och så börjar hälften springa! Det va verkligen panik. Jag trodde det brann, eller att någon kastat en riktig jävla bomb. Trodde vi skulle dö? Att gasen skulle typ göra så att det inte gick att andas. Det va det absolut äckligaste jag varit med om. Och jag hade ju ingen aning om vart alla mina kompisar va? Jag såg Hannah springa upp för trappan, sen det såg ut som hon ramla ner för trappan! Ville bara gråta då.. + att jag va helt ensam där! Haha, alla sprang omkring, vissa grät. Fyfan, tror nog jag inte åker dit nästa gång. Eller tror inte iaf. För det va för mycket folk. Usch, fy fan asså! K




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0