trött & sliten?

Fett skönt. Ensam hemma. Ingen pappa. Och faktiskt lite lite skönt med inga kompisar. Men så vill jag bara ha en stund, för sen vill jag träffa folk (a) men som ni ser så kan jag inte sova länge?! Vakna vid 10 för att det va så ljust, men jag la mej 3 igår så.. jag känner mej inte så jätte pigg. Trodde verkligen kl var 8! Även fast det är kul så kan jag inte va uppe lika sent idag, måste tänka på skolan också.

För er som inte vet? Pappa har rotat bland mina bilder på nått sätt, så han ska prata med mamma om vad jag tar för bilder. Okej, vissa bilder kan jag fatta att han tänker så på. Haha, men han kommenterade att jag visa tungan på bilderna? Vad e det med det egentligen? Haha, helt ärligt så fattar jag inte.. Ups, det kommer verkligen inte bli roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0