torsdag

Hemma! Eller jag har vart nästan hemma i flera timmar haha, gissa hos vem? :o idag fick vi våra nya klasser också! Hamnade med Julia och Patrik iaf. Men klasserna spelar inte så stor roll för vi är aldrig i helklass, vi har massa grupper. Fast dom hamna där också, fast jag fick inte många andra jag kände där. Efter skolan så luffa jag runt lite, för trodde att jag inte kunde va hemma för mamma och pappa skulle prata. Men det var tydligen vid 7 som dom ska det! Haha, fast det gör inget att det blev så. Hade ju naajs? Först var vi nåra i gympasalen, gick runt i stuvsta, gick hem till Kasper. Då var det bara jag, Patrik, Kasper och Pontus där. Studsa lite dåra, Patrik gick vi till sen. Pontus gick efter ett tag. Haha! K och P tvlade hela tiden hahah, frågade typ såhär: vem av oss är blablalba? Skulle hela tiden va bättre än den andra (a) haha.
Och ja, nu är det snart träning. Ups, lite bråttom t.om! K

jag fattar ingenting. Ska du sluta blogga eller what? Vad är det som har hänt gumman, Elin <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0