Tidigt inlägg

Nej. Det verkar inte gå så bra med det här "sova", kanske ska sluta sova? Kristin Nattbruden.. nja, måste nog fundera lite på det. Låg och smsade till 12, sen läste jag Twilight, älskling. Musik är min andra halvan och ja Twilight måste nog vara den andra. Iaf, läste i kanske en halvtimme men sen va jag sjukt trött så försökte sova. Det gick in timme och jag hade fortf inte somnat, låg typ helt svettig och va skit trött och hungrig! Så jävla jobbigt.. och det konstiga är att jag vaknade halv 7 (?) och nästa gång jag vakna va klockan kvart över 8. Hm.. då orkade jag inte somna om.

Så, nu har jag gnällt färdigt! Vi åker till landet kl 4 idag. Mamma har pratat flera ggr om att vi ska få internetet på landet att funka, så vi får se om det blir nått. Men innan det så ska jag hinna en snabbis till grönan med Patte och Pattrus. Smarrigt. Så ska ta bussen som om typ 30 min. Ups, måste packa lite nu! Puss k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0