Stress dag..

Så.. På måndag ska jag följa med Sofie till landet. Vi kmr hem på onsdag eller torsdag. Det kommer va henne farmor och farfar (som jag redan känner) och vi där! Så näästan FF. Mohaha. Det blir nog najs. Hoppas det finns data där bara.. För drar till landet på fredag, IGEN?! Och kommer hem på fredag kvällen. Så det blir kanske ingenting bloggande nästan..

Dagen: Hann inte skriva vad som skulle hända idag, för tiden gick jätte snabbt och ojojoj. Iaf, jag drog till Farsta för att byta ut skorna, klackarna, och köpte ett annat par! Fast inte klackar. Utan sånna typ, sandaler eller vad man ska säga. Efter en liten stund åkte jag där ifrån, för att hinna träffa Lollo. Då smsade Sara att hon va hemma! Så vi alla 3 träffades, en liten stund. Gick till coop, köpte kladdis. Glöm inte att ni är skyldiga mej pengar, jävla tjuvar! Hahaha.
Kl 4 började träningen. Gick rätt bra, för att va första gången på läänge! Känns kul att vi börjar igen. K



Old!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0