Skit morgon

Dagen börjar ju sådär.. Hade kl ställd på 09.30 för jag skulle hinna tvätta håret, raka mej och det där. Sen så skulle jag välja kläder! Det gick ju bra. Nej, verkligen inte. Det tog mej säkert 1 timme att sätta på mej nått och efter bara en liten stund ångrade jag mej igen. Så nu sitter jag med thights, vitt linne och ett linne med tryck på. Efter det skulle jag ju skälvklart sminka mej. Det gick ju bra. Min mascara är nästan slut, äckligt dålig är den nu! Det kommer typ ingenting på överfransarna och när jag skulle göra på under blev det bara skit mycket svart uunder ögat. Uääk. Detsutom så hör inte Elin och Liiv av sej! Jag smsade dom i natt, men dom sov tydligen då. Men man borde väl svara när man vaknar på morgonen isf..? Hoppas min dag kanske blir liite bättre iaf på grönan! K

Är inne på nån annan data än vanligt, och här har jag absolut inga bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0