''så gåre om man säger hora till oss''

Heeej, Har haft fullt upp idag så det har inte blivit någon blogging idag! Nu är jag hemma hos hos Johanna. Ska slagga här. Vi drog in till stan med Johannas mamma. Johanna köpte lite saker, sen drog jag och hon till grönan. Då häne det saker vettni.......... Vi åkte typ bara 2 saker och sen när vi skulle åka jetline börga det åska och regna, så man fick inte åka när det regna (?), Jallafall hade vi skit kul. och ändå roligare blev det när vi gick in till insane för att inte bli blöta. Det kom 3 tjejer typ 96 or / 95 or, och bah: fjortisar till oss, (jag och johanna hade superman tröja) vi bah: nej suuuperman!!!! , sen gick don för bi oss igen, och ba: hora, vi: jävla emos'' don: hora , hora , hora . jag ba : ursäkta? så gick den kortaste fram till mig och ba: vill du mucka? jag : aa visst'' så slår bitchen mig med knutnäven på mitt kindben, Då tryckte jag in henne hårt i vägen och ''bitchslapa'' henne. HAHAHAHAHAHAHA hon blev helt röd i ögonen och så sprang dom i väg! hahahahah dagens roligaste! och för er som inte tror mig och Johanna behöver ni inte skriva de i en kommentar, för jag bryr mig inte om ni tror lr inte de var ilf sant.Men sen drog jag och Johanna till ung08 typ alla killar gick fram och fråga om nummer, eller sa ''supermaan'' lr fjortisar.. Sen var det 3 andra tjejer sombörga bråka med oss, fast då kaxa vi inte emot för dom var typ 93or och såg lite läskiga ut hahah! Men nu ska vi se på tv, bilder kommer imorgon.
puss elin och Johanna lite.
HAhahaa och på donken träffa vi killen Johanna strulla med på grönan för typ en/två månader sen.. HAHAHAAH , och han sara strula med såg vi på grönan för  ett tag sen, krille och pobntus heter dom typ :p

Kommentarer
Postat av: jenny

thats my sistah! xD fan elin, du ska inte bitchslappa folk, fan bryt näsan av hororna nästa gång! :O eller så ringer du bigsistah så slaktar jag dom åt dig!

ta ingen skit föfan!

2009-08-13 @ 22:51:32
URL: http://jjennh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0