Om mej

Kom på att ni kanske egentligen inte vet så mycket om mej? Ni vet på ett ungefär hur jag fungerar och hur jag är, men ändå. Ni borde få veta lite om mitt liv.

Jag heter Kristin och bor i Vendelsö/Ormkärr. I hela mitt liv har jag växt upp i Huddinge. Därför har jag väldigt svårt att släppa Huddinge förort. Hos min mamma bor jag i en villa med hennes man Björn och hans 2 små barn. Viggo och Oliver. Pappa bor ensam i en lägenhet, så varannan vecka har han sälskap. Har en tjock liten katt som heter Leo, han bor hos mammi.
Jag är en levande singel som nu börjar 7an. Kungsklippeskolan är fullständiga namnet på skolan jag kommer börja i. Alla mina vänner bor runt om i Huddinge, alltså. Jag har inte en endaste kompis här på Gudö, vilket är rätt booring. Har bott här i 1-2 månader och det är väldigt lantligt här. Så, jag vet inte vart jag skulle kunna hitta kompisar? På fritiden har jag ganska full upp. Fotboll 4 gr i veckan, sång 1 gång i veckan och nu i år så började jag också på innebandy i Huddinge IK.

Personligheten. Jag är en glad tjej som gillar att träffa nya människor! Är sällan sur, mest när jag är ensam hemma och saker går åt helvete. Då kan jag få raseriutbrott. Kan också få det nära folk slår mej, only guys.
Som ni nog fattade, jag är inte blyg. Är öppen och visar snabbt vem jag egentligen är. Och jag kan vara hur flummig som helst! Älskar att skämma ut mej och att sjunga falskt och dansa loss. Vill att det ska hända saker! Slumpvisa saker, något plötsligt. Är inte den tjejen som mobbar folk, även fast jag snackar om dom jag inte gillar. Har ganska lätt för att hitta nya vänner, men lite för lätt för att tappa kontakten med folk jag bara är halvbra kompisar med.

Ojoj. Nu har ni mycket att komma ihåg! K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0