Mjao bby. (?)

Så äntligen hemma!

Har precis ätit pappas goda, pasta någonting. För en stund sen kom jag hem, jag och Jenni gick till ip där vi som sagt träffade Julia och Sofie. Vi flummade runt och kollade på p95 som körde match, haha roligtroligt. När klockan va runt halv 8 så var vi tvugna att gå. Justdet, det var någon kille som ville ha mitt nr, han hette typ Tallrik eller nått sånt? Men eftersom han inte vågade gå fram själv och fråga så fick han det inte. Hah! Sen så gick vi hem, jag och Julia såg Kasper, Dennis och Jonas när vi skulle hem. Såå, vi snacka lite med dom och flummade en gång till. Hm.. ja, inget mer att tillägga om dagen? Naej tror inte det. KRISTIN



OBS! DETTA ÄR EN SERIÖS BILD, INGA ANDRA ÅSIKTER GODTAS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0