Mathilda lillen..

Stackars Mathilda! Åh, jag hörde precis av pappa att hon skadat sig. Pratade lite med Ida eftersom jag vet att dom är nära vänner.. Hon är på gymnastikläger i Göteborg. Och när hon skulle göra en volt, landar hon på nacken. Nu ligger hon på sjukhus och har opererats. Ni vet hur farligt det är att landa på nacken? Man kan bli förlamad, och läkaren sa att det var allvarligt. Gud vad jag är ledsen! Mitt glada humör försvann.. Vi har inte så jätte bra kontakt, men är vän med Hedbecks familjen och jag tycker om henne jätte mycket! Krya på dej Mathilda, jag hoppas verkligen att det kommer gå bra. Jag hoppas verkligen.. K

http://hedbecks.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0