Kristin dum/smart?

Omg. Skolan börjar om bara lite mer än en vecka! Shit, vad ska man ha på sig? Vilket klassrum är det i? Vilken tid börjar vi? Vilken tid slutar vi? Hjäälp! Jag har ingen aning om nånting. Det ända jag vet är att 7a (6a) ska bada samma dag som skolan börjar, då ska jag typ med.. Haha. Detsutom har jag ett väldigt stort problem, tycker jag iaf, som ni måste hjälpa mej med? BLOND VS BRUNETT? Nu ska jag förklara allt för alla som inte vet: 

Min riktiga hårfärg är Svenne blond. Ni vet? Brun/blond/grå hårig. Färgade håret i december förra året. Det blev först lila/röd/brunt. Haha, fast det va ändå coolt och jag var nöjd. Många sa att jag passade bättre i brunt (?) än min förra hårfärg. Och sanningen e den att jag bara färgat håret 1 gång. Fast den har ändrat sig väldigt mycket. Ett tag var den brun, sen röd, och nu ljusbrun. Så, vad tycker ni nu inför hösten? Ska jag färga blont, eller lite ljusare än min förra hårfärg, men då lär jag ju få tillbaks min gamla hårfärg när jag inte har råd att färga. Eller ska jag färga brunt? Ganska mörkt isf. alltså min fråga: Blond VS Brunett?

 K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0