klockan e halv 4..

och jossan vill sova hahahahha... Men så ska det inte bli. Heta bilder vi tagit med jossans kamra lägger jag in imorgon om jag kommer i håg. Nu ligger jossan i min säng utan smink och tar så söta ego bilder. Hihi gullit. Imorgon klockan 16.00 eller något sånt får vi lite gäster som ska vara hos oss och fika. Men gud jag måste till grönan snart!! Innan jag åker till göterborg är det mycket jag måste göra, ''se på herry potter på bio, grönan, träffa liiven, träna,slinga håret''. typ det haha. Och Kristin kontakta mig på något vis när du kommer hem från landet och ser det här, its in portent!
   
MOHAHHAHA ! BAXA DOM HÄR 2 BILDERNA FRÅN LOLLOS BLOGG ;)


/hs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0