inga planer idag

Nepp. Min första träning börjar idag! Kl 4. Men annars vet jag inte vad jag ska göra, träffa nån kanske? Men vet faktiskt inte vem haha. För alla verkar busy. Sara, Johanna, Elin, Lollo, Angie, Tamm, Ante, Patte, haha typ alla verkar ha nånting annat att göra?! Fast Sara kommer hem idag! Ååh, herregud. Förut när hon va i Danmark hade jag inte sett henne på lite mer än 2 veckor, men nu. Asså helt seriöst, det måste vara 3 veckor nu? Jag kommer börja gråta när jag träffar henne.. Älskar dej jätte jätte mycket om du ser det här! Hoppas hon kmr hem rätt tidigt idag, då kanske jag hinner träffa henne en liten stund iaf. Hm. Nu ska jag hitta nån rolig! Pussy K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0