i <3 vänner

Pluggar SO. Jätte kul, vi ska kunna alla länder i Europa, visserligen hade vi det som läxa i 6an haha. Ska kanske inte klaga då, men jag kan det mesta nu iallafall.
Har bestämt träff med Lollo och dom! Är jätte glad, för dom kom till vår skola idag. Hur glad blev jag inte när jag fick krama på mina älskade sötnosar? Puss på er. Ska träffas halv 4, när de slutat. Bryr mig inte ett skit om vad vi ska göra, att få träffas är det ända viktiga. Skoldagen har vart bra idag. Väldigt bra. Helt okej lektioner hela dan, hihi fast på spanskan vare ju göttast! Jag och Rosanna diggade musik, hon skrev av mig. Jag är ju bah bäst på spanska!
Ska försöka fixa med min nya fina rosa ipod nu. Ja, precis försöka! KRISTIN



Hihi, min gamla underbara klass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0