Hiss/diss



Augusti: Ja. Man kan väl inte klaga på vädret? Den 24 är dagen med stort D. Nämligen min dag! Så, ja en klar hiss. Right?

Disney: Jag gillar inte disney? Jag älskar disney! Så himla gulligt med massa djur som kan prata och alla dessa gulliga sånger! Puss på dej "Walt Disney"

Vatten: Herregud ja. I vatten kan man bada, duscha och dricka! Sånna dagar som i dag. Då behövs ju alla 3 saker. Rätt praktiskt huh?



Osociala människor: I hate it! Så grymt tråkigt med folk som smsar hela tiden, är blyga, eller helt ointresserade. Det är så tråkigt. Jag älskar folk som man kan vara sig själm med på en gång! Julia och Jenni är ett bra exempel. Första gången vi träffades, det kändes som om jag kännt dom i 1 år! Vi hade verkligen roligt..

Svart/vitt: Det är sommar, kom igen! Ha inte alltid tråkiga färger som svart, vitt, brunt? Prova lite nya grejer. Själv älskar jag rosa, gult och blått på kläder. Tycker alla borde hitta sin egen färg. Sen självklart, om du vill ha svarta strumpor, trosor, thights, linnen? Visst. Men det är såhär jag tycker iaf.

Vara ensam länge:
Tycker det kan va okej ibland. Att vara ensam. Men kompisar.. Åh, man blir så glad! Jag älskar att flumma och skratta. Men att vara ensam, som hände för nån vecka sen. Nästan alla kompisar va bortresta! Så här satt jag dag in och dag ut. Det ända jag verkligen ville var att alla skulle komma hem. Det suger..

K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0