värt att läsa allt!

Nu har jag lite damp, det funkar inte att ladda upp alla bilder från kryssningen och inte dom roliga vidioklippen på fulisar som dansar :( men ska försöka igen sen, fast några bilder funkar att ladda in. och Kristin tog några också som hon kan lägga in när hon har tid. jag lägger upp några nu jallafall.
the playercrew'

kristin sötis

kaaajsa och markus (?)

superman'

väldigt snygg ?

18 års gräns discot

k


Nu ska jag jallafall berätta lite om vad som hände på kryssningen. På taxblablabla, där man köper godis och det, tappa jag mitt lock som ska sitta på mobilen och jag hitta det inte.. Gissa vad som hände, jag och Kristin sjöng sommartider på karjocke, och alla fulla dansa, vi fick till och med ett fan som sa att vi var bäst efter. Mohaha. Så var jag och Kristin uppe och dansa också, fast klockan 00.00 blev det 18 års gräns, men vi smet in litegrann ändå. Det fans många sociala & fullla äckliga pervärsa gamla människor som ragga på oss jallafall. Juste vi fick en ny kompis som heter Kajsa, hon trodde vi vat 17 år, fast ja hon var ju inte diräkt helt nykter.. Vad hände mer? Jo jag och Kristin lekta superman och drev om att vi jobbade som flygare och att våran pappa hette Bengt Andersson och var kapten överskäpet. Fast dom gick nog inte på det... hahah men jag var näära på att sälja min super man till en snubbe för 1000 spenn. Sen hände der mer saker jag inte orkar skriva om, eller jo lite läskigt för en 17 tjej årig blev våltagen av en svensk man på toan. Jo klockrenast av allt var ju fan när vi gick in i hytten och la oss i sängarna och glömde stänga dörren så kommer det in en gubbe och sätter sig på Kristins säng, när vi sa att han skulle gå ut han bah, va? vill ni ha ligg? hahahahaha, så sa han lite mer roliga saker. Vad gjorde vi mer? Typ åt godis och buffe, sprang runt i srumpor och rykte i handtagen på hyttarna, åkte ner för alla trapp räkern, fick en jävla massa ragg, blev tillsagda av vakterna och tog massa bilder som inte går att lägga in. Bloggar mer sen, tror att jag ska ducha snart. Puss på er / elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0