"hej jag känner mig tjock"

Heej! Jag kommer inte hinna berätta om kryssningen, Elin får göra det. Vi hade det iallafall väldigt gött, ett tips till er alla: gillar du uppmärksamhet? Skaffa supermantröja! Fast ibland lite väl mycket uppmärksamhet.. och alldeles för gamla! Usch.

Pappa och jag ska till Södertälje snart, vi ska till hans tjej Anette. Har bara "sett" hennes barn Mikaela och Emelie men idag är det första gången vi ska umgås. Hoppas det blir kuul. Ska mysa framför någon film. Äta middag.
Fast jag fattar inte hur jag ska få i mig mat? Vi åt lunchbufé idag. Redan efter första tallriken var vi mätta, men det såg så gott ut att vi tog 2 till. Naej, det kommer nog inte gå.. KRISTIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0