hej jag är turist

Hellu darlings! Haha... Skriver ett inlägg innan jag hoppar in i duchen! Idag vaknade jag ganska tidigt. Vid typ 11 börgade jag, mamma, linnea gå ned mot vattnet för att åka en turist båt som typ kallas paddan? HAHA! Japp den åkte vi, skit tråkigt. Ngn tjej stog och snacka om varge sak vi åkte förbi sen sa hon samma sak igen på engelska. Yea nu vet jag allt om göterborg... (hoost) satt typ och smsa lyssna inte alls på käringen. Sen köpte mamma en ''super 8:a'' till mig och linnea. Asså typ en bulle nästan. Restan av dagan kålla vi typ på kläder. Jag hitta typ 20 snygga jeans, så skulle jag prova dom så fanns det inga som passa. Dom satt bra i midjan och så men helt pösiga på benen så det blev inge jeans köp idag. Får leta lite mer efter jeans i huddinge. Mer bloggin + bilder kommer nog ikväll.
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0