fredag

Tjatja bloggish! Kom hen från Johanna för typ 30 min sen eller något. Har precis klätt på mig och ska fixa naglarna snart. Idag skulle jag igentligen med till ung med Kristin,Johanna och några men kan inte hänka, för vid tre typ kommer mina kussiner + familj. Vi ska typ ha ''kräftskiva'' ikväll. Men imorgon tror jag det blir så att jag och Johanna drar till ung08 på kvällen sen åker vi hem ganska sent med jenny och några så slaggar Johanna hos mig sen, men vi får se hur det blir. Lägger in några bilder, jätte dålig kvitalete (stavning?) på dom, sorry.

stan

frittfall
 
ngn sko affär

johannas rööööööööööv HAHAHA


elin

Kommentarer
Postat av: rebecca

hahaaaa

2009-08-16 @ 00:11:19
URL: http://couseh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0