Första bajsdagen

Puuh. Skola! Eller, inte precis. Började 9 slutade typ 12? Riktigt skönt. Det gick väl, hm bra idag? Mycket raster som tur e..
Efter skolan drog jag, Julia, Patte, Kasper och alex, tror jag, till Huddinge. Patrik skulle köpa ny mobil så vi gjorde det, träffade Moa, Ewe, Amanda och Nettis på donken sen så åkte vi hem. Alex var tvungen att gå, så vi satte oss på en trottoar och pratade fett länge. Kl 4 började träningen, lite föör tidigt! Gick. Ganska bra? Sen kom töntcrew + Kasper, haha och då blev det pinsamt hahah. Prata lite med dom tills mumma kom. Jaa, inget mer intressant hände idag.

Måste kolla när jag ska ta tåget imorgon. Säkert skittidigt! Nu är jag hos mamma tills min tonårsdag. K



oldoldold

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0