Flås

Jag var ju i Farsta med Jossan och köpte ett par snygga klackar. Men det visades sig när jag kom hem att dom inte alls satt skönt! Så måste byta dom i veckan.. När jag kom hem så stack jag och mamma ut och sprang. Det va najs. Jag doppade mej i sjön också, för jag va skit varm. Efter det gick vi hem och åt sallad till middag.

Vi åkte till Maxi sen för att handla. Grejen va den att jag har inga skor som jag kan ha på grönan imorgon! Då jag ska dit med Liiv och träffa några. Så därför var jag tvungen att köpa skor på ICA MAXI?! Lixom, yeey va kul.. Köpte ett par rosa med rosetter på för 100 spenn. Som typ reserv skor, men sen ska jag få några riktiga skor som tur är.. Life is hard. K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0