:):(

Hej bloggen. Idag vare en vanlig tråkig jobbig skoldag haha. Fast vi hade hål timme i typ 1 h & 45 min eller ngt då drog vi jallafall till kungis och sa hej till Kristin. Efter skolan var jag med Johanna,Kristin,Emma och Lollo, vi satt vi dagkopan, så kasta dagis baranen sten på oss? Haha, Och sen kom någon 8 årig tönt kille och var med oss? hahahhaha. Ikväll blir det ingen träning för mig, ska packa tills imorgon, och funderar på att använda mina lösnaglar imorgon? Har haft ett packet som jag köpte för mycket länge sen. Juste jag är jätte sur på min store syster, jag vet att du läser det här. Hon har tagit 200 från pappas plånbok och så drar mina föräldrar av det från mitt kort? Ja asså dom tror att det har jag som har tagit pengarna altså. Snart ska jag bestämma vad jag ska ha på mig imorgon så jag kan gå upp lite senare. Hejdå / elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0