Buus!

Min dag = skitdag?! NO WAY! Fy fan, så jävla kul! Vi började dagen med grönan, sådär. Åkte bara lite saker eftersom vi var ojämnt. Så vi drog vid.. 3-4? Men det va skit varmt, så vi tog bussen som går mot Östermalm (igen). Gick av vid Karlaplanen där det finns en stor fontän. Vi va ju så varma så vi hihi gick omkring i den (a)
Det va väldigt mycke gamlingar där, som kollade på oss.. Haha! va tvungen att ta av mej tightsen också, för dom blev blöta annars. OBS: Jag hade ett linne som gick över rumpan! Jaja. Sen vi åt på donken, åkte hem. När vi va hemma i Stuvsta så tog vi egopics och lyssna på Calle Ocho - Pitbull. Och ni vet biten där dom sjunger Onte two three four uno dos tres? Varje gång dom sjöng det så stannade vi upp och dansade, viftade med armarna och ruska på huvudet. Så sammanlagt gjorde vi det typ 40 gr! Haha, det va nån snubbe som ropa att vi skulle åka med i hans bil.. Usch?!
Så gick vi iaf hela vägen hem, men sen hände lite busigheter. Vi kissade på nåns tomt! Mohahah! Fast vi kände dom som bodde där.. Eller gjorde vi det? Hmm.. Nu sitter jag iaf hemma hos Johanna, Elin skulle äta. Hon kommer sen! Puss motherfuckers! K





Mohaha strulparty!

Kommentarer
Postat av: hanna

asså strular du med din kompis på båda bildrena?:P

2009-08-04 @ 21:07:53
Postat av: Ante

Den första bilden på Elin och NIclas har jag tagit stolt :D

2009-08-04 @ 23:06:04
Postat av: elin

och andra bilden e det sara och ngn kille .... :)

2009-08-04 @ 23:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0