bra kvalite men billig?

På vägen hem från Anette, vilket jag glömde berätta om kom jag på nu. Iallafall, då gick vi in på biltema för att leta efter några sladdar. Då såg jag webbcams, för 179:- och 199:-

 

min fråga är: Hur mycket ska dom kosta ungefär? Ni som har cam, vad är ett bra pris, så att den inte e billig för att den är dålig. Och vilket märke ska man ha? HJÄLP MIG!

 

När jag fyllde år fick 400 så, då kan jag köpa en för mina egna pengar? Om jag klarar månaden utan godis så får jag 250 också.. KRISTIN


Kommentarer
Postat av: anuu

200 e ett ganska bra pris :) <33

2009-08-31 @ 16:01:01
Postat av: Mimie

Asså den bästa, eller inte den bäst amen den vanligaste är ju Logitech.

Den är den vanligaste, och den jag har kostade 300:- tror jag på .. Webbhallen och har i sig sånna här figurer man kan ha på bilden :)



Så 179:- är inte så jävla mycket, så troligtvis är den dålig. Men uppåt är den bra :)

2009-09-03 @ 16:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0