Blåbär my new BFF

Helöö everybody! Erkänn ni har saknat mej. Lite skönt att vara hemma, saknar alla verkligen skit mycket. Vad ska man berätta om helgen? Ja, har nog aldrig hållt på så mycket med blåbär iaf som i helgen. Haha! Idag asså, ni skulle vart där. Jag satte mej på en stoor sten, vid en vägkant som luta sej mot ett dike. Gissa vad? Jo, stenen välter såklart. Hela jag som satt där, flög baklänges ner i diket och låg på huvet typ (?) hahah, fast det gick rätt bra. Det går inte att beskriva men det kändes som allt gick i slowmotion (stavning) och vi garva i minst 1 min. 
Same shit. Aja, ää det va rätt så tråkigt väder. Så vi spenderade dagarna på att lyssna på musik och ringa Heta linjen. Huh? Aah, Sofie är typ kär i det. Fast jag blir mest äcklad. Hahah euuuw. Hm. Nu väntar jag på att pappa kommer hem, fast det är fett skönt att vara helt ensam. K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0