baxad av huddinge.blog.se (a)

Jag har insett att min senaste kyss:
Jag pratar: nej, är tyst
Jag avskyr när folk: kallar mig player
Min bästa vän är: har ingen.
Min första vän heter: oscar,johan,klara,alexander ?(venne vem jag kände först)
Kärlek är: jobbigt
När jag borstar tänderna: har jag tråkigt
När jag lagar mat: kan inte laga mat.
Jag tänder på: en täändare .. HAHAHAH
Jag är rädd för:
inte mycket
Den värsta känslan är: Ångest
Den bästa känslan är: ......
Jag är bäst på: absolut ingenting.
Jag är sämst på: allt
Om jag va ett djur skulle jag vara: ett riktigt fult,
Min mobiltelefon är: gaaaaaaaaaammal!
När jag vaknar på morgonen: vill jag forsätta sova?
Just nu tänker jag på att: jag vill börga på internat skola! mohaha
Bebisar är: tjocka

elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0