Bästa dan evvah!

Hallå Elin, dåligt uppdaterande idag? Haha, sötnos.
Min dag ja. Gick till Jenni halv 2. Hon vaknade vid 1? Nahah, sömntuta asså :) vi var där ett tag, hon fixade sig i ordning ett tag. Sen så gick vi till ip för att träffa Jocke, Anton och Emil. Vi var där en stund, det va då det började åska och blixtra. Lite läskigt, fast jag tycker på ett sätt att det är en HISS när det åskar. Iaf om man e inne, så himla mysigt! Hihi. Hm.. sen gick vi till Coop och köpte dricka, fast vi flummade runt och kollade wax och grejer. Dirten blev det sen, det var skit många killar där. Typ allt från 99-92? Haha, en kille flög av cykeln så hela byxorna blev två delar! Hahah, så jävla ägd, för han hade ingen hjälm heller? Mohaha. Vi följde dom en bit, sen så förföljde vi några jag kände igen. Vi smög omkring på Coop och kastade, öh, kladdbollar? Haha, fast vi blev upptäckta.. Vi var tvugna att gå hem när det spöregna också! Eftersom vi var så blöta, hoppade vi runt i pölar. Mysigt jag vet. Gick hem till mej, åt, sen vare träning! Gick rätt bra. Och nu ska jag duscha alla. Puss på er, blir så glad att tänka på dej sötis, K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0