back in town

Heejsan! Kom hem för en timma sen eller något. Det blev tidigare än planerat. Nu har jag ifl duchat och målat naglarna. På vägen hem runt typ 7/halv 8 stanade vi vid något ställe och åt middag, jag tog hamburgare och pommes dårra, riktigt fetto! HAHA. Åkte också förbi något ställe som brann, eller jag såg en massa rök asså skiit mycket rök, vi var ganska långt i från så vi såg inte vad som bran, men vi trodde det var ett hus. A och sen när vi kom hem satt pappa på nyheterna då berätta dom att en skola hade brunnit upp, ah och det var där vi hade sätt röken. Fan vad interessant. Juste det var fett äckligt, på vägen till tåget när jag var i Gbg så gick vi förbi något ''torg'' så säljde dom perfymer. Jag typ luckta på en text perfym så kommer en gammal gubbe(50 bast kanske) typ turk äcklog som fan hade typ svarta tänder, ah ilf så ställer han sig nära mig och typ säger : är du kåt eller? Hahahahahahahahahahahah. Euw! Snart ska jag sätta på ''paris hiltons new bff'' på datan eftersom jag missa finalen idag. /elin

      
1:
tjoockt!   2: mm marabou, mm willyschoclad!  3: tåget!  4: outfit for to day!  5: på ''paddan''  6: muffins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0