13 år

Hejsan alla glada människor!

Ganska bra dag idag. Eller, fyller man år så gör man? Började dagen med att vakna halv 6 pågrund av att katterna hade catfight. Skrollan låg i min säng och typ attackerade lilla Leo. Stackars liten! Sen gick jag upp, fast la mej igen, va så trött. Då kom mamma och Björn, sjunge för mig. Sen blev det frukost, en ipod fick jag. Den jag vill ha såklart. Skolan var rätt okej, fast vi började med lektioner idag. Det va nog den roligaste dagen hittills haha. Var på värsta flummhumöret! Fast jag blev kallad cepe flera gr av Wille, på min födelsedag! Buhu..

Senare ikväll, efter min träning. Är det mat och efterrätt hos mormor, en del i släkten ska komma.. Blir lite presenter och sånt. Hoppas jag får massa presentkort i Farsta, höhö. K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0